روش های ارزیابی یک بنر خوب
این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که یک بنر خوب همیشه متکی به زیبایی و گرافیک بنر نمیباشد بلکه یک بنر خوب بنری است که بازدهی مطلوبی را به ارمغان آورد علاوه بر زیبایی بسیاری از عوامل دیگر در ساخت یک بنر خوب دخیل هستند که هر کدام به نوبه خود از اهمیت بالایی بر خوردار هستند مانند کال تو اکشن و چیدمان بنر و ….طبق تحقیقات به عمل امده مقیاس سنجش یک بنر ایده آل را با توجه به نرخ کلیک خوری مورد سنجش قرار میدهند.
بدین صورت که اگر تعداد کلیک هر بنر بیشتر باشد مسلما بنر به طور حرفه ای طراحی شده و اکثر استاندارد های طراحی در آن به کار گرفته شده و اگر نرخ کلیک خوری کمتر باشد بنر از طراحی ضعیف تری برخوردار هست پس این نکته را همیشه مد نظر داشته باشید که برای کسب یک نتیجه مطلوب بر روی ساخت بنر نظارت داشته باشید که بنر شما فقط به هزینه ختم نشود و برای شما سود آوری داشته باشدهمیشه سعی کنید که طراحی بنر شما به گونه ای باشد که برای اکثر سلیقه ها طراحی شده باشد اگر این نکته در طراحی بنر رعایت شود به طور حتم نرخ کلیک خوری بنر شما افزایش میابد و در اخری تنها مواردی که باعث میشود شما بفهمید که بنر شما خوب طراحی شده است یا خیر نتایج و اندازه گیری ها – مقایسه ها و امار ها میباشند که باید کنترل جدی بر روی انها صورت گیرد.