مطالب تازه
خانه » طراحی سایت » آیا شما به یک بهینه ساز وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو کار) نیاز دارید

آیا شما به یک بهینه ساز وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو کار) نیاز دارید

بهینه ساز وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو کار)

سئو مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” و یا “بهینه ساز موتور جستجو” می باشد. تصمیم گیری برای استفاده از یک سئو کار یک تصمیم بزرگ می باشد که به طور بالقوه می تواند باعث رشد و بهبود وب سایت شما شود و در وقت هم صرفه جویی کند، اما همچنین می تواند ریسک صدمه خوردن به سایت و اعتبار شما را هم داشته باشد. با تحقیق، از مزایای بالقوه و همچنین آسیب های احتمالی که یک سئو غیرمسئولانه می تواند به سایت شما وارد کند اطمینان حاصل کنید. بسیاری از سئوکاران و دیگر سازمان ها و مشاورانی که خدمات مفیدی برای صاحبان وب سایت ها ارائه می کنند موارد زیر را انجام می دهند:

یلی  آیا شما به یک بهینه ساز وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو کار) نیاز دارید

- بازبینی محتوا و ساختار وب سایت شما
- مشاوره فنی در مورد توسعه وب سایت: برای مثال هاستینگ، ریدایرکت ها، صفحات خطا، استفاده از جاوا اسکریپت
- توسعه محتوا
- مدیریت کمپین های توسعه کسب و کار آنلاین
- تحقیق درباره کلمات کلیدی
- آموزش سئو
- تخصص یافتن در بازارهای خاص و منطقه ای

به خاطر داشته باشید که صفحه نتایج جستجوی گوگل شامل نتایج جستجوی ارگانیک و طبیعی و همچنین تبلیغات پولی (اشاره به “تبلیغات کلیکی گوگل” و “اسپانسرها”) می باشد. تبلیغات با گوگل هیچ تاثیری بر حضور شما در نتایج جستجوی گوگل ندارد. گوگل هرگز برای درج یا افزایش رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو پول قبول نمی کند، و هیچ هزینه ای برای قرارگرفتن در نتیج جستجوی طبیعی گوگل وجود ندارد. منابع رایگانی مانند ابزار وب مستر، وبلاگ رسمی مرکزی وب مستر، و همچنین انجمن های گوگل می توانند مقادیر زیادی اطلاعات درباره چگونگی بهینه سازی وب سایت تان در جستجوی طبیعی به شما ارائه کنند.
قبل از اینکه به دنبال یک سئوکار بگردید، بهتر است درباره چگونگی کارکردن موتورهای جستجو بیشتر بدانید و به یک مشتری مطلع تبدیل شوید. پیشنهاد ما خواندن موارد زیر می باشد:

– راهنمای مدیرسایت گوگل
– جستجوی گوگل چگونه کار می کند

اگر شما درباره عقد قرارداد با یک شرکت سئو کار فکر می کنید، بدانید شرکت های قدیمی تر و با تجربه تر بهتر هستند. بهترین زمان برای بستن قراردار سئو وقتی است که شما در نظر دارید که سایت تان را مجددا طراحی نمایید و یا برنامه ریزی کرده اید تا یک سایت جدید راه اندازی کنید. به این ترتیب، شما و سئو کار شما می توانید از طراحی شدن سایت تان بر اساس موتورهای جستجو اطمینان حاصل کنید. با این حال، یک سئوکار خوب می تواند به بهبود سایت موجود نیز کمک کند.

website optimizer 2 thaitor 300x180  آیا شما به یک بهینه ساز وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو کار) نیاز دارید

برخی از سوالات مفید برای پرسیدن از سئوکار عبارتند از:

– آیا می توانید نمونه هایی از کارهای قبلی خود و همچنین توضیحاتی از روند موفقیت برخی از آنها را نشان دهید؟
– آیا شما از دستورالعمل های وب مستر گوگل پیروی می کنید؟
– آیا شما هرگونه خدمات بازاریابی آنلاین را پیشنهاد می کنید و یا توصیه می کنید تا وضعیت جستجوی طبیعی تکمیل گردد؟
– چه نوع نتایجی را شما انتظار دارید ببینید و در چه بازه زمانی؟ شما موفقیت را چگونه می سنجید؟
– تجربه شما در زمینه کاری من چیست؟
– تجربه شما در شهر، استان و یا کشور من چیست؟
– تجربه شما در توسعه وب سایت های بین المللی چیست؟
– مهم ترین تکنیک های سئو که شما استفاده می کنید چه چیز هایی هستند؟
– سابقه شما در این حرفه چه مدت می باشد؟
– چه انتظاری برای برقراری ارتباط با شما می توانم داشته باشم؟ آیا شما من را در جریان تغییراتی که روی وب سایت من انجام می دهید قرار می دهید، و اطلاعات دقیقی درباره پیشنهاد ها و استدلال های پشت آن تغییرات ارائه می کنید؟

در حالیکه سئوکاران می توانند خدمات با ارزشی را به مشتریانشان ارائه کنند، اما برخی از سئوکاران غیر اخلاقی با استفاده بیش از حد از روش های بازاریابی تهاجمی به این صنعت یک جنبه متقلبانه می دهند و از طریق راه های نا عادلانه برای دستکاری نتایج موتور جستجو تلاش می کنند. روش هایی که دستورالعمل های گوگل را نقض کنند ممکن است تاثیر منفی برای حضور وب سایت شما در گوگل داشته باشند.

یبتا1 300x143  آیا شما به یک بهینه ساز وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو کار) نیاز دارید

در اینجا برخی چیزهایی که می بایست در نظر بگبرید عبارتند از:

یکی از کلاهبرداری های معمول، ایجاد دامنه های “سایه مانند” می باشد که کاربران را با استفاده از تغییر مسیرهای فریبنده به یک سایت منتقل می کنند. این دامنه های سایه مانند اغلب توسط سئو کارانی که ادعا می کنند بر روی جنبه های سمت مشتری سئو کار می کنند انجام می شود. به این حال، اگر رابطه گنگ باشد، سئوکار ممکن است دامنه را به یک سایت دیگر و یا حتی به دامنه رقیب فوروارد کند. در صورتیکه این اتفاق بیفتد مشتری برای توسعه وب سایت رقیب که متعلق به سئوکار است هزینه می پردازد.
روش غیرقانونی دیگر استفاده از صفحات “درگاه” و یا “doorway” می باشد که این صفحات را با کلمات کلیدی در برخی جاهای وب سایت مشتری قرار می دهند. سئوکاران ادعا می کنند که این صفحات ارتباط بیشتری با کوئری های بیشتر برقرار می کند. این موضوع ذاتا نادرست است به دلیل اینکه به ندرت تک

درباره‌ی azizi

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">