مطالب تازه
خانه » دیگر » تبلیغات بنری، تعداد مشتریان و میزان بازده!

تبلیغات بنری، تعداد مشتریان و میزان بازده!

تبلیغات بنری، تعداد مشتریان و میزان بازده!

این سوال در ذهن بسیاری از کاربران وجود دارد که تبلیغات بنری چه میزان بازده و سودآوری را برای آنها در بر دارد، برای پاسخ به این سوال باید موارد زیادی مانند تعداد بازید، تعداد مشاهده، تعداد کلیک و… را مورد بررسی قرار داد، همچنین میزان بازده و سودآوری بستگی به نوع خدمات، نیاز مردم، دغدغه آنها و حتی زمان و وبسایت هایی که در آن تبلیغات میکنید نیز دارد پس در طراحی بنر به نظر مشتریان هم توجه کنید چون این مشتریان هستن که بازدید سایت شما را تشکیل می دهند.
●  تعداد بازدید: منظور از تعداد بازدید، تعداد مخاطبانی است که در طول روز به وبسایتی که بنر تبلیغاتی شما در آن نمایش داده میشود گفته میشود، بطور مثال سایت های پربازدید خبری، شبکه های اجتماعی و سایت های سرگرمی در طول روز چند میلیون بازدید کننده میتوانند داشته باشند و یا وبسایت های فروشگاهی، دانلود، بلاگ ها و… هر کدام بسته به میزان موفقیت خود از چند صد کاربر تا چند صد هزار بازدید کننده میتوانند داشته باشند.

●  تعداد مشاهده: وبسایتی که شما در آن بنر تبلیغاتی خود را در آن قرار داده اید بطور میانگین تعدادی بازدیدکننده دارد، مثلا هزار بازدید کننده، اما آیا تمام این هزار نفر بنر تبلیغاتی شما را مشاهده میکنند؟
پاسخ این سوال “خیر” می باشد، تعداد زیادی از کاربران جهت مشاهده مطالب آن وبسایت به آنجا آمده اند و نه دیدن بنرهای تبلیغاتی، بسیاری دیگر از نرم افزارهای “مسدود کننده تبلیغات” استفاده میکنند، چرا که هیچ علاقه ای به مشاهده تبلیغات ندارند.
بنابراین تعداد بازدید یک وبسایت با تعداد دفعاتی که بنر تبلیغاتی شما مشاهده میشود یکسان نمی باشد.

●  تعداد کلیک: منظور ار تعداد کلیک، تعداد دفعاتی است که کاربران بر روی یک بنر تبلیغاتی کلیک می کنند.
فرض میکنیم تعداد بازدید یک وبسایت در طول روز هزار بازدید کننده باشد، از این هزار بازدید کننده حدود ۸۰۰ نفر بنر شما را مشاهده و با توجه به میزان جذابیت بنر، دغدغه مخاطبان، نیاز آنها و دیگر عوامل، حدود ۱/۴ (یک چهارم) آنها بر روی بنرهای تبلیغاتی کلیک میکنند، یعنی حدود ۲۰۰ نفر.

●  تعداد بازدید کننده: منظور از تعداد بازدید کننده، تعداد افرادی است که از طریق کلیک کردن بر روی بنر تبلیغاتی وارد وبسایت شما شده اند، با مثالی که بکار رفت در حال حاظر ۲۰۰ بازدید کننده وارد وبسایت شما شده اند، اما آیا تمام این بازدیدکننده ها به مرور وبسایت و محصول شما می پردازند؟
خیر، تعدادی از این بازدیدکننده ها افرادی هستند که بی هدف و از سر کنجکاوی وارد وبسایت شما شده اند و یا تنها میخواهند اطلاعاتی از خدمات شما کسب کنند. تقریبا نیمی از این افراد از اید دسته می باشند و تنها ۱۰۰ بازدید کننده واقعی برای شما یاقی می ماند.

●  تعداد خریداران: حالا شما ۱۰۰ بازدید کننده واقعی در طول روز دارید که نگه داشتن و یا از دست دادن آنها بستگی به خود شما دارد…
آیا معرفی خدمات و استفاده از وبسایت برای کاربرانتان راحت است؟
آیا کاربران به وبسایت شما اعتماد میکنند؟
آیا نیاز کاربرانتان را بخوبی برآورده میکنید؟
و بسیاری سوالات دیگر…

وبسایت خود را بهینه کنید و بودجه معین و خوبی را به تبلیغات بنری اختصاص دهید…

درباره‌ی azizi

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">