مطالب تازه
خانه » اخبار گرافیک » تبلیغات بنری به عنوان سلاح و در حال حرکت

تبلیغات بنری به عنوان سلاح و در حال حرکت

این مطلب بخشی از مقاله ای در مورد تبلیغات بنری می باشد که توسط رزبنر ترجمه شده و امیدواریم که مورد پسندتون واقع بشه ، اگر به نظرتون نقصی داره پوزش می طلبیم :)

17advertising.1 تبلیغات بنری به عنوان سلاح و در حال حرکت

بنر تبلیغاتی رایج ترین شکل از تبلیغات در فضای اینترنت تا به امروز می باشد.

در روز های اولیه وب ، زمانی که تبلیغات آنلاین در حال ظاهر شدن بودند ، مکان آن به حاشیه های بالا و سمت چپ صفحات وب محدود می شد.

در آن زمان شک و تردید در مورد رسانه جدید بودو شرکت های اینترنتی برای ایجاد اندازه های استاندارد با هم متحد شدند ، که از این طریق قرار دادن تبلیغات در وب سایت ها آسان تر می شد.

تبلیغات به عنوان صنعتی است که در سال گذشته ۲ میلیارد دلار افزایش درآمد داشته است .

طبق گزارش دفتر تبلیغات اینترنتی گروه صنعتی تجاری ، انتظارات تبلیغ کنندگان افزایش یافته است .

در نتیجه ، ناشران وب و آژانس های تبلیغاتی ، تحت فشار آزمایشاتی را در مورد انواع رقابت های تبلیغاتی و انتخاباتی انجام داده اند و نتایج بدست آمده به شکل قابل ملاحظه ای روی صفحه نمایش کاربران قابل مشاهده است .

ترجمه : محمد مهدوی
لینک منبع : nytimes

درباره‌ی modir

محمد هستم طراح و گرافیست .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">