مطالب تازه
خانه » دسته‌بندی نشده » ده نکته برای طراحی بنر موفق (بخش اول)

ده نکته برای طراحی بنر موفق (بخش اول)

بسم الله الرحمن الرحیم. سلام.

روشی بهتر برای طراحی بنر موفق

آیا می خواهید کلیک بیشتری کسب کنید؟ آیا می خواهید پیوند/لینک بیشتری جلب کنید؟ آیا می خواهید بنر تبلیغاتی شما موفق تر شود؟ آیا می خواهید بنر حرفه ای شما حرفه ای تر شود؟ پس زانوی غم بغل نگیرید و دست به کار شوید. یا علی!

1. دست روی دست نگذارید. بلافاصله بنر طراحی کنید.

اگر کلید تبلیغات و آگهی های موفق و موثر در شبکه جهانی این است که کاری کنیم مشتریان بالقوه عکس العمل نشان دهند (خواه با کلیک کردن، دنبال کردن، عضو شدن….). بنابراین، استفاده از جملات و عباراتی که به عمل دعوت می کنند به همراه پیغامی روشن و فوری اولین و حیاتی ترین قدم است که در جهت مورد نظر شما به حرکت در می آید.

10 tips banner design 2 ده نکته برای طراحی بنر موفق (بخش اول)

تازه، کلماتی که اهالی گشت و گذار در اینترنت را به سمت دنیای شما در اینترنت (سایت شما) می کشانند، مثل «از این جا وارد شوید» «کلیک کنید» و ….. ثابت شده است که استفاده از آنها می تواند به طرز شگفت آوری عکس العمل کاربر را بیشتر و بهتر کند. کلمات خوب دیگری هم هستند: رایگان، مجانی، این آخرین فرصت است، …. و بدین ترتیب احساس فوریت با این کلمات به وجود می آید، اما مراقب باشید که این ها را با صداقت استفاده کنید. علاوه بر این که دروغ ضد اخلاق است، از رنجشی که باعث خواهد شد در دراز مدت رونق سایت شما کم شود فراموش نکنید.

10 tips banner design 4 ده نکته برای طراحی بنر موفق (بخش اول)

نجات در راستی است. حتما تجربه کرده اید سایت های پاپ آپ که می گویند شما برنده جایزه شدید. چقدر چندش آور هستند. نیستند؟!

۲٫ حرکت، کلید جلب توجه است!
کودکان بیش فعال توجه بیشتری جلب می کنند. مگه نه؟! حتما می پرسید، چه ربطی به بنر دارد؟!

10 tips banner design 1 ده نکته برای طراحی بنر موفق (بخش اول)

خوب. عجله نکنید. می گم. شبکه ی زی نت کاوشی انجام داد و دریافت که آگهی های پویا ۱۵ درصد کلیک بیشتر از سایر آگهی های ثابت جلب می کنند. بعضی وقت ها هم ۴۰ درصد بیشتر! بنر تبلیغاتی متحرک/پویا خیلی بهتر عمل می کند اگر….
اگر پیامی هوشمندانه و در عین حال طنزآمیز و طراحی بنر مناسب را هم اضافه کنید و ضمنا یک «این جا کلیک کنید» هم به آن اضافه کنید.
راستی حواستان باشد! اگر بنر متحرک بیش از ۶ ثانیه برای دانلود و نمایش کامل طول بکشد، مشتری شما به مغازه ای دیگر خواهد رفت و قهر می کند.

10 tips banner design 5 ده نکته برای طراحی بنر موفق (بخش اول)

پس حتما مراقب باشید از عکسهای متحرک سنگین استفاده نکنید.

۳٫ مخاطب تان را درگیر کنید.
دست روی دست بسیار است. پس دست روی دست نگذارید. مخاطب را به سمت سایت خود جلب کنید.مثلا بازی، کویز، …. مردم دوست دارند بازی کنند.


10 tips banner design 6 ده نکته برای طراحی بنر موفق (بخش اول)

بازی های ساده ای چون دوز میزان کلیک را بالا می برند.

10 tips banner design 7 ده نکته برای طراحی بنر موفق (بخش اول)

اما ثابت شده که رقابت و مسابقه تاثیر منفی دارد و از آن پرهیز کنید.

۴٫ مفت باشه، کوفت ……….نباشه!
یه مطلب یا هدیه ی رایگان در اختیار بندگان خدا قرار بدهید. اصلا بین خودمان باشد، اینترنت فضایی است که اصلا تفاوتش با بقیه ی جاها این است که اکثریت کاربران آن از شرکت های بزرگی که می خواهند جیب آنها را صید کنند بیزارند.

10 tips banner design 3 ده نکته برای طراحی بنر موفق (بخش اول)

اول یک هدیه ی رایگان بدهید و بعد اگر علاقمند شدند محصول فروشی شما را هم می خرند. خبرنامه های ای نامه ای (ایمیلی) و به روز رسانی محصولات برای گروه های خاصی که مد نظر شما باشند خیلی مفید است. محافظ صفحه نرم افزاری هم می تواند نتایج خوبی به دست دهد. دانلود رایگان نرم افزار بتا هم عکس العمل های خیلی خوبی جلب می کنند.

۵٫ برند خود را تابلو نکنید! مخاطب شما کلافه می شود!
ثابت شده است که کاربران اینترنت همین جوریش هم حواسشان به آگهی های آنلاین و برند هست و وقتی برند شما محصول یا خدمت جدیدی را معرفی کرد، دیگر لازم نیست حتما اسم برند خود را توی سرشان بکوبید!

10 tips banner design 8 ده نکته برای طراحی بنر موفق (بخش اول)

مردم آنچه باید بدانند می دانند و می فهمند و اگر به زور بخواهید در گوش و چشم شان بخوانید که این برند ماست، به جای این که آنها را پیش کشید، آن ها را پس می زنید. اطلاعات کیفی کلید جلب مشتریست، نه داد و بیداد!!!

برای خواندن بخش دوم ده نکته برای طراحی بنر موفق، اینجا کلیک کنید.

درباره‌ی rezbba

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">