مطالب تازه
خانه » مقالات » نکاتی در مورد طراحی بنر جذاب و کابر پسند

نکاتی در مورد طراحی بنر جذاب و کابر پسند

از انیمیشن استفاده کنید.
انیمیشنها می توانند بشدت نرخ کلیک خوری بنرها را افزایش دهند. انیمیشن ها می بایست با دقت زیادی استفاده شوند تا توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کنند نه آنکه آنها را اذیت کنند.

برای چنین بنرهایی که دارای انیمیشن می باشند، قوانین زیر صدق می کند:

انیمیشن ها می بایست به اندازه کافی زیرکانه باشند تا توجه بازدید گنندگان را به خود جلب نمایند ولی این موضوع نباید به حدی باشد که بنر حالت خودنمایی به خود بگیرد و با طرح وب سایت در تضاد باشد و یا آزار دهنده باشد.

انیمیشن هایی که حلقه ای از بی نهایت را طی می کنند، آزار دهنده هستند. در عمل بهتر است انیمشن ها، ۷ تا ۱۰ بار اجرا شوند و سپس پیام اصلی را در آخرین فریم از انیمشن بر جای گذارند.

برعکس، برخی از بازدید کنندگان، پیش از بارگذاری کامل صفحه و اجرای کامل انیمیشن، آن را متوقف می کنند. در نتیجه، ایده خوبی است که برای تبلیغات در صفحاتی که زمان بارگذاری زیادی دارند، پیامتان را در خلال اولین فریم قرار دهید.

 

banner roz31 نکاتی در مورد طراحی بنر جذاب و کابر پسند

بنرGifسایت ما

حس کنجکاوی

چند نفر شما این شعار را درون بنرها مشاهده کرده اید که ایجاد کلیک نکنید. اولین کاری که بعد از مشاهده آن انجام داده اید چیست؟ ممکن است همانند بسیاری از مردم از روی حس کنجکاوی روی آن بنر کلیک کرده تا از محتوایات پشت آن با خبر شوید.

طراحان وب سایت همیشه دنبال روش هایی هستند که حس کنجکاوی بینندگان وب سایت را برانگیزند. هدف آنها جذب بینندگان به بنر در طراحی سایت می باشد و شاید عناصر دیگر صفحات وب همانند استانداردهای سئو و محتوای با ارزش نادیده گرفته می شود.

طراحی ساده

هنگامیکه لری پیج و سرگئی برین دو موسس شرکت گوگل برای اولین بار محصول خود را به سرمایه گذاران بالقوه معرفی می کردند، آنها ادوردز را به عنوان یک گزینه پشتیبان مطرح کردند که ممکن است در آینده باعث کسب درآمد گوگل شود. آنها ادوردز را به شکل بنرهای تبلیغاتی درست نکردند و در عین سادگی مورد قبول کاربران شد.

در حال حاضر همه ما می دانیم که چقدر این گزینه پشتیبان باعث پیشرفت آنها شده و چقدر نیازمند تبلیغات ادوردز برای ادامه موفقیت خود هستند.

برخلاف دیگر آگهی ها، ادوردز حس کنجکاوی بییندگان را بر نمی انگیزد یا مزاحم آنها در نتایج جستجو نمی شود. در واقع، ادوردز به عنوان بخشی از نتایج جستجوی صفحه اول معرفی می شود و حسی را به کابران می دهد که از آن استفاده کنند. آشکار است که گوگل با همین روش ساده توانسته برنامه های خود را با هر دو قسمت نتایج جستجو از طریق بهینه سازی سایت و تبلیغات گوگل را پیش ببرد.
50 300x228 نکاتی در مورد طراحی بنر جذاب و کابر پسند
درگیر کردن مشتریان

یک بنر باید قابلیت درگیر کردن مشتریان و هدایت آنها به اهداف را داشته باشد. درگیر کردن مشتریان در سایت می تواند از راه های مختلفی باشد. طراحان بنر ممکن است از تکنولوژی هایی همانند فلش برای توسعه انواع بنر برای دعوت کاربران به شرکت در تعاملات وب سایت استفاده کنند یا برخی از طراحان وب بازی های قدیمی را بکار می برند و برخی دیگر با جمله های فریبنده سعی در جذب مشتریان برای اهداف خود دارند.

بنر سیاه و سفید

طراحان وب همیشه به دنبال تمایز در ایده ها هستند. اگرچه تحقیقات نشان داده است استفاده از رنگ های آبی و زرد بسیار اثربخش در طراحی بنر می باشند، بنرهای سیاه و سفید برای بسیاری از مشاغل بسیار جذاب می باشند.

52 300x243 نکاتی در مورد طراحی بنر جذاب و کابر پسند

درباره‌ی نرگس جلیلی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">