مطالب تازه
خانه » مقالات » نکات مهم در مورد طراحی بنر (۱)

نکات مهم در مورد طراحی بنر (۱)

اینترنت، فرصت های جدیدی را برای رونق انواع کسب و کارها به وجود آورده است. حضور در این فضا و پاسخ به نیاز کاربران نیمی از کار است و نیمی دیگر تبلیغ و اطلاع رسانی در فضای وب است.

در اینجا می خواهم چند نکته در مورد طراحی بنر برایتان بگذارم که حتما به شما کمک می کند.

  • به این سوال پاسخ دهید…!! هدف من چیست؟؟

شما ممکن است تخفیفی ارائه کنید، محصول جدیدی به بازار عرضه کنید و یا مردم را در مورد ویژگی های محصولات خود آگاه نمایید و یا … فارغ از اینکه تبلیغ شما در مورد چیست، دو دلیل برای شما وجود دارد که تبلیغات خود را آغاز نمایید: ایجاد آگاهی در مورد برندتان و افزایش فروش . اگر چه بعضی از تبلیغات با تمرکز فروش و برخی دیگر با تمرکز برندیگ طراحی می گردد، اما در نهایت تبلیغات، هر دو این اهداف را در بر خواهد گرفت.

archery target 300x300 نکات مهم در مورد طراحی بنر (1)

نکات مهم در مورد طراحی بنر

  • بازار هدف خود را مشخص کنید:

بازار هدف خود را مشخص کنید آیا تا کنون این جمله رو شنیده اید؟   “اگر شما بخواهید برای همه سخنرانی کنید مانند این است که برای کسی سخنرانی نکرده اید!”   این ماجرا در مورد تبلیغات بنری نیز صحت دارد. این موضوع در اینترنت و در هر رسانه تبلیغاتی دیگر به این دلیل که، این رسانه ها پر از تبلیغ بوده و همه تبلیغ دهندگان سعی دارند توجه مخاطبان را جلب کنند، اتفاق می افتد.

بنابراین کاربران با عدم توجه به اغلب (اگر نه همه) این پیام ها، عکس العمل نشان می دهند. آن ها فقط وقتی که بخواهند، به چیزهایی که می گویید، گوش می دهند، و آن زمانی اتفاق می افتد که پیام شما با چیزی که آنها از دنیا می بیند، همسو باشد . پس سعی کنید به مردمی که دوست دارند شما را بشنوند و آماده شنیدن هستند، پیام های تبلیغاتی خود را ارسال کنید. با یادگیری درباره احتمال های که درمورد نیازها و علاقمندی های آنهاست آغاز کنید، اگر محصول شما توسط گروه های مختلفی از مردم استفاده می شود، پیام های مختلفی را برای هر گروه ایجاد نمایید.

hitting target marketing pyramid 9578988 300x240 نکات مهم در مورد طراحی بنر (1)

نکات مهم در مورد طراحی بنر

  • پا در کفششان بکنید!!!

شما محصول یا خدمتی را برای بخش مشخصی از مشتریان با هدف حل مشکلات آنها یا راحت کردن زندگی ایشان تولید کرده اید، اگر شما با زبان خودشان با آنها صحبت کنید، آنها با گوش شنوایی به شما توجه خواهند کرد. ممکن است برای شما و تیم تان سخن گفتن بدون استفاده از کلمات تخصصی سخت باشد، اما این نوع پیام مشتریان شما را سردرگم خواهد کرد و آنها خیلی از بخش های پیام شما رو نخواهند فهمید.

شما می خواهید به مخاطب عام دسترسی پیدا کنید اما تبلیغی پر از مشخصات فنی و اصطلاحات تخصصی درست می کنید. چه اتفاقی می افتد؟ آنها به راحتی به تبلیغ شما توجه نمی کنند. بنر تبلیغی شما با توجه به محصول شما نباید طراحی شود بلکه باید با توجه ویژه به مخاطب شما تدوین گردد.

stock vector vector illustration of a businessman in too big shoes 136356029 241x300 نکات مهم در مورد طراحی بنر (1)

نکات مهم در مورد طراحی بنر

  • کوتاه باشید…

ما همیشه مذاکره کوتاه رو به مذاکره های طولانی ترجیح می دهیم. با کوتاه بودن ما از ارائه اطلاعات اضافی و غیرضروری در طراحی بنر خود اجتناب می کنیم . پیام بلند توسط کاربران اینترنتی شنیده نشده و منجر به فروش نمی شوند. ما می دانیم که محصول شما فوق العاده هست و ویژگی های خوبی دارد اما به خاطر داشته باشید که کاربران زمان کمی برای خواندن آگهی شما دارند، بنابراین با دقت کلمات خود را انتخاب کنید و پیامی ساده و منسجم را طراحی کنید.

3480147 300 نکات مهم در مورد طراحی بنر (1)

نکات مهم در مورد طراحی بنر

  • کلمات جذاب!

شما با آگهی در مورد اینکه چه کلماتی برای مخاطبان شما جذاب هست، می توانید از کلمات جذاب استفاده نمایید. استفاده از کلماتی مانند : کسب درآمد، درآمد خود را ۱۶۶ برابر افزایش دهید، ۱۱۶ درصد رشد و … با توجه به اینکه همه از آنها استفاده می کنند و به صورت کلیشه درآمده، اجتناب کنید.

این کلمات علاوه برای اینکه برای مخاطبان شما جذاب نخواهند بود، ویژگی خاصی را نیز در رقابت برای شما ایجاد نمی کنند. “رایگان” جز قوی ترین کلماتی است که شما در بنر خود می توانید استفاده کنید، البته اگر به شکل صحیحی استفاده گردد. فقط شما باید مطمئن باشید چیز با ارزشی برای ارائه رایگان دارید، سعی نکنید کاربران را با کلمه رایگان فریب دهید، چراکه شما چیز جزء کلیک های بی ارزش و نگاه منفی به دست نخواهید آورد.

کلمات دیگر که می توانند جذاب باشند:  “فروش محدود، نکات، رازها، کلیک کنید برای بازی، چگونه، چرا، جدید.” در مورد منافع و کاربردها فکر کنید نه در مورد ویژگی ها، ویژگی ها جنبه های تکنیکی یک محصول را شرح می دهند درحالیکه منافع و کاربردها به عنوان راهکارهای برای حل مشکل دیده می شوند.

به عنوان مثال: ویژگی ابتکاری در تجهیزات بدنسازی، منافع و کاربرد: به راحتی وزن – خود را کم کنید، مردم می خواهند بدانند که چگونه محصول شما زندگی آنها را آسان تر و لذت بخش تر می کند.

Free tags 300x201 نکات مهم در مورد طراحی بنر (1)

نکات مهم در مورد طراحی بنر

درباره‌ی والا علیزاده

" متولد 1369 تهران " _ " تحصیلات در مقطع کارشناسی گرافیک ،دانشگاه علم و فرهنگ – دیپلم گرافیک " من آشنایی و علایق خود را با دنیای طراحی مدیون علاقه شدید به نقاشان و هنرمندان بزرگ داخلی و خارجی هستم. مشخصه تجربه اندوزی و جستجو گری و همچنین خلاقیت برای هنرمندان امری مهم تلقی می شود و من نیز خود را از این قاعده مهم خارج نمی دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">