مطالب تازه
خانه » دیگر » ۱۰ نکته در طراحی بنر فلش

۱۰ نکته در طراحی بنر فلش

۱۰ نکته در طراحی بنر فلش

این روزها تبلیغات بنری فراوانی را در اینترنت مشاهده میکنیم که همه در حال رقابت با همدیگه هستن که یک بنر خوب را ایجاد و به مشتری تحویل دهند با توجه به تعاریف بنر فلش باید بتوانیم ی بنر موفق را برای مشتریان ایجاد و به آنها تحویل دهیم سعی کنید در تهیه بنر به درخواست های مشتریان توجه و عمل کنیم اما برای داشتن یک بنر موفق که کاربران را برای کلیک کردن در روی آن جذب کند نکاتی را باید در نظر داشت:

1) رنگبندی: اگر سازمان شما دارای رنگبندی خاصی میباشد آن را در بنرهای فلش و بنرهای گیف خود استفاده کنید تا کاربر مجموعه شما را با آن رنگبندی بشناسد، اما اگر دارای رنگ سازمانی نمیباشید، مکانی که بنر شما در آن قرار است اکران شود را بررسی نمایید تا رنگی متمایز با رنگ سایت و بنرهای اطراف آن را انتخاب نمایید.

۲) چشمک!!!: سعی کنید بنر شما بیش از حد چشمک زن و جیغ نباشد، در نگاه اول بنر شما چشم را به سمت خود جذب میکند اما بعد از آن کاربر آن را نادیده میگیرید و بازخورد معکوسی را از طرف کاربران دریافت میکنید.

۳) کم حجم بودن: وبسایت ها آگهی کننده بنرهای بیشتر از ۴۰ کیلوبایت را بر روی سایتشان قرار نمیدهند، اما با این حال هر چه حجم فلش بنر یا گیف بنر شما کوچکتر باشد، باعث بارگذاری سریعتر بنر و نمایش آن میشود.

۴) استفاده مناسب از فضا: اینکه در طراحی بنر بخواهید از تمام پیکسل ها استفاده کنید و تمام فضای بنر را از عکس و متن پر کنید و تصور کنید که استفاده بهینه ای از فضا برای رساندن پیامتان انجام داده اید، کار بسیار اشتباهی است.

۵) تصاویر و کاراکتر: در بنر خود از تصاویری که تکراری نیستند و در عین حال با شغل و خدمات شما مرتبط هستند استفاده کنید، این روزها بنرهایی که دارای کاراکتر و شخصیتی کارتونی هستند بسیار رایج شده است، اگر میخواهید از کاراکتری استفاده کنید سعی کنید آن کاراکتر متناسب با شخصیت کاری شما باشد.

۶) متن بنر: سعی کنید از کلمات رایج و عامیانه در بنر خود استفاده کنید و کلمات تخصصی و اصطلاحات پیچیده به کار نبرید، اگر فضای بنر شما کوچک است سعی کنید کلمات خود را دقیق و قوی استفاده کنید، به عنوان مثال کلماتی مانند رایگان و تخفیف.

۷) پیام هوشمندانه: سعی کنید پیامی که به مخاطب ارائه میدهید پیامی هوشمندانه و هدفمند باشد، اینکه یک بنر در فضای اینترنت قرار دهید کافی نیست، باید توسط بنر مخاطب را به سمت خود هدایت نمایید.

۸) کال تو اکشن: کال تو اکشن باعث میشود تا کاربران برای کلیک کردن بر روی بنر شما ترغیب شوند، “اینجا کلیک کنید” “اطلاعات بیشتری کسب کنید” شروع کنید” نمونه هایی از این جملات میباشد. حتی استفاده از اشاره گر موس بر روی بنر به نشانه کلیک نیز میتواند مفید باشد.

۹) سادگی: زیبایی در سادگی است، اصلا سعی نکنید طرح خود را شلوغ کرده و اطلاعات زیادی را در بنر به کاربر خود ارائه دهید، کوتاه و مختصر تاثیر گذار تر است.

۱۰) استفاده از طنز: یکی از راه هایی که بنر را جذاب میکند استفاده از طنز مناسب در طراحی و یا در جملات میباشد، این کار هم باعث جذابیت و هم باعث به یاد ماندن آن در ذهن مخاطب میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در طراحی یک بنر خوب و موفق با ما تماس بگیرید.

درباره‌ی azizi

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">